Ga naar de inhoud



Klanten aan het woord

service desk

SOS hulplijn
Uw eerste hulp bij vragen? Dat is onze service desk. Want onze dienst na verkoop kent altijd het juiste antwoord. Of u nu vragen hebt over het gebruik van uw beveiligingssysteem. Met een technisch of operationeel probleem kampt. Of uw jaarlijkse onderhoudsbeurt wilt plannen.

De klok rond hulp – ook in het weekend
Vragen of problemen? Onze service desk-medewerkers zijn de klok rond bereikbaar. Een hele geruststelling! Bovendien krijgt u geen antwoordapparaat aan de lijn, maar een ervaren technicus. Die meteen actie onderneemt!

In directe verbinding met het remote support center
Is uw technisch of operationeel probleem oplosbaar op afstand? Of twijfelen wij aan uw alarmmelding? Dan schakelen wij meteen ons remote support center in – uniek in België. Dat logt rechtstreeks in uw systeem in om het probleem op te lossen of de melding te controleren.
Uw zaak of organisatie heeft veel te verliezen bij een inbraak of brand. Uw goederen zijn gestolen of onverkoopbaar. U moet de schade aan uw pand herstellen. Uw personeel leeft in angst. Misschien moet uw zaak zelfs even dicht! Neem dus uw voorzorgen, en breng indringers op andere gedachten:
Neem geen risico’s met uw veiligheid. Uw dierbaarste bezittingen en – erger – de levens van u en uw familie staan op het spel. Alarmsystemen schrikken indringers af, zodat ze uw thuis voorbij stappen. Of ze betrappen ze op heterdaad. Zodat ze hun straf niet ontlopen, en uw schade beperkt blijft.